دانلود Anomaly Korea – بازی نبرد در کره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Anomaly Korea – بازی نبرد در کره
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 259
نویسنده : امین یادگاری

Anomaly Korea از بازی های هیجان انگیز در سبک اکشن و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که ۱۱ bit studios آن را روی استیم به انتشار رسانده است. کشوره کره در حال نابوده به دست بیگانگان بوده و شما وظیفه دارید تا از این کشور در برابر حملات دشمن دفاع کنید. برای این کار می توانید از انواع تجهیزات جنگی و سلاح ها بهره ببرید و دشمنان را در خاکتان از بین ببرید.

دانلود Anomaly Korea - بازی نبرد در کره

شاید بازی Anomaly Korea در ظاهر، یک عنوان Tower Defense به حساب بیاید. بدین معنی که فکر کنید باید با تجهیزاتتان در مقابل مهاجمان دفاع کنید. اما سازندگان با خلاقیتی که به خرج داده اند، این بازی را به یک عنوان Tower Offense تبدیل کرده اند! یعنی با نیرو هایتان به راه می افتید و هر دشمنی که سر راهتان می بینید، به سمتش شلیک می کنید. شهر هایی که مورد تهاجم قرار گرفته اند، به خوبی در نقشه قابل شناسایی هستند. هم چنین نیرو های حمله کننده نیز تعدادشان مشخص می باشد.

 

با توجه به اطلاعات اولیه ای که از بیگانگان دارید، تجهیزاتتان را برای شروع یک نبرد خطرناک آماده سازید. به طور کلی در Anomaly Korea دوازده نوع ماموریت یا Missions برای بازیکنان طراحی شده است. با انجام هر یک از این ماموریت ها که از سطح بالایی نیز برخوردارند، دست آورد هایی به مجموعه افتخارات هر کاربر اضافه می گردد. هر سرباز و نیرویی که در ارتشتان تربیت می کنید، دارای توانایی های منحصر بفردیست. سعی کنید از این توانایی ها در جهت مثبت استفاده کنید. این نسخه از بازی Anomaly که Anomaly Korea نام گرفته، یک بسته الحاقی برای نسخه Anomaly Warzone Earth می باشد. اما به صورت جداگانه نیز قابل نصب می باشد. گیم ماد جدیدی نیز به این نسخه با نام Art of War اضافه شده که مهارت کاربران را به چالش می کشد.

:Minimum System Requirements

OS: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.1 Ghz or equivalent

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: GeForce 8800 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 700 MB available space

حجم فایل : ۵۹۱.۰۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

جستجوهای ورودی:

بازی آنلاین استراتژیک برای کامپیوتر (۲)+ دانلودبازی استراتیژیک برای کامپیوتر (۲)+ دانلود بازی استراتزیک (1)+ بازی استراتیژی افلاین pc (1)+ دانلود بازی اندروید open world تفنگی (۱)+ دانلود بازی خوب برای کامپیوتر (۱)+ دانلود بازی های استراتژیکی برای جاوا (۱)+ دانلودبازی استراتژیک برای کامپیوتر (۱)+ دانلودبازی های استراژیک (۱)+



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Anomaly Korea در سبک اکشن و استراتژیک برای PC , جنگ کره در بازی استراتژیک Anomaly Korea , دانلود رایگان بازی جنگ در کره مخصوص کامپیوتر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی